اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۵۷۰
نمی‌دانم چرا مدیران باشگاه بی تفاوت هستند؟
کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در این بازی با یک دید بهتری به مصاف پرسپولیس آمدیم چرا که شناخت خوبی از این تیم داشتیم. ۱۲۰ دقیقه با جنگندگی و تلاش ظاهر شدیم و خداراشکر که بچه‌ها زحمت کشیدند و این پیروزی بزرگ را کسب کردند.
۱۹:۰۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مرتضی اسدی بعد از بازی مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهارداشت: بازی قبلی در لیگ برتر را مقابل پرسپولیس واگذار کردیم اما در این بازی با یک دید بهتری به مصاف پرسپولیس آمدیم چرا که شناخت خوبی از این تیم داشتیم. ۱۲۰ دقیقه با جنگندگی و تلاش ظاهر شدیم و خداراشکر که بچه‌ها زحمت کشیدند و این پیروزی بزرگ را کسب کردند.

وی در ادامه گفت: ما به خاطر هواداران جنگیدیم و تلاش کردیم چرا که واقعاً مشکلات مالی داریم. کمالوند به خاطر ما با مدیران باشگاه هر روز دعوا می‌کرد، اگر قرار است کمالوند از باشگاه برود بالطبع من به شخصه قراردادم را با باشگاه فسخ می‌کنم و از تیم می‌روم چرا که کمالوند به خاطر ما و مشکلات بچه‌ها و هرکسی در زندگی خودش، مشکلات خودش را دارد، با مدیران جنگید، به نظرم نتیجه خوبی کسب کردیم، نفت آبادان در حال حاضر با یک پیروزی می‌تواند به فینال جام حذفی برسد، در لیگ هم رتبه ششم جدول را دارد نمی‌دانم که چرا مدیران بی‌تفاوت هستند. ما به خاطر مردم و کمالوند و تیم جنگیدیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری